Terapie přes médium.

 
    395640          Žena po operaci hlavy.
Mám maminku par dní po operaci hlavy, praskla ji hlavní tepna v mozku. Leží v nemocnici. Je na přístrojích. Dá se jí nějak pomoci?
Klientka na tom psychicky nebyla nejlépe, aby byla jako médium, tak jsem to podnikla sama.
Dostala jsem fotku její maminky a její jméno. Zavolala jsem k sobě její duši.
(Dobrý den, jsem kamarádka vaší dcery a dověděla se o vás. Jestli chcete, mohu vám pomoci s uzdravováním. Vím, čím jste prošla v posledních dnech a ráda bych vám pomohla.) Ano, můžeme to zkusit. (jak se teď cítíte?) jsem unavená, bolí mne hlava.
Vysvětlila jsem ji co budeme dělat, že budeme znovu procházet operaci a půjdeme od začátku.)
(kdy to začalo?) tři dny zpět, švihla jsem sebou v práci, vezou mne do nemocnice, dělají mi operaci, jsem nějaká mimo.(je to narkózou?) ano, operace dlouho trvá, několik hodin, nemůžu do těla, teď jsem po operaci a koukám na svý tělo, nechci do těla, bojím se zase té bolesti hlavy, je šílená.
(existuje časnější počátek události?) Ano. Je to dva roky zpět, jsem v nějaké hospodě a popíjíme. Jdu na záchod a tam částečně omdlím. Něco mám na hlavě. (jak to vypadá) jako flek, co to je? (A je to tam i dneska v té hlavě?) Ano, no teď ne. (dobře, jak to pokračuje dál?) po chvíli se zvednu je to moment, spíš okamžik, kdy jsem lehce ztratila vědomí, vracím se k lidem. Pak nic, ale bolí mne hlava, začíná se to stupňovat, je to nesnesitelný. Teď to necítím. Piji kafe a zabolela mne zase hlava, jdu do práce, dávám si kafe a švihnu sebou, omdlím. Je mi nějak divně, přicházejí ke mne kolegové, našli mne, je mi fakt divně. Zavolali záchranku a jedu do nemocnice. Místama komunikuji, je mi divně. Teď mne operují, (je tam ten flek ještě, na tý hlavě?) Ano, co to je? ( je to to co způsobilo vaše problémy) Ano. (to je nejspíš duše, ale teď se tím nebudeme zabývat, až potom.) Dobře, ta operace je dlouhá, trvá několik hodin. (projděte ty hodiny.) je to asi 5 hodin, vrtají se mi v hlavě, snaží se to zastavit, je to náročný. Teď se probouzím, bolí mne hlava, to je hrozný, nejdu do těla, až se zahojí třeba, konec.
V dalších průchodech, bylo jich docela hodně, aby odezněly všechny pocity, nám někdo přišel něco říct.
(jak dlouho jsi tady?) dva roky. (Proč jsi tady?) Ona mi ublížila. (kdy ti ublížila?) 300 let zpátky. (uvědomuješ si, že teď nemáš fyzický tělo?) Ano, ona mi ublížila. (Jak ti ublížila?) zabila mne. (a to bylo poslední tvoje fyzický tělo?) Ano. (jdi k tý události, když toto zpracujeme, tak se ti uleví.) Hm dobře. Utíkám, asi před ní, doběhne mne a praští mne do hlavy, jsem mrtvej. Jsem nad tím tělem, nechápu to. (jak dlouho jsi u toho těla?) moc dlouho ne, berou mne a někam hází, mám vztek, proč mi to udělali? Jsem nad tělem, tady se nic neděje, začnu poskakovat k lidem, (jsi si vědom, že tam nemáš tělo?) ano, ale mám chuť se mstít, jsem naštvanej. Hledám ji a teď ji mám, je v té hospodě, musím se pomstít, ublížila mi.
(hele má tato událost začátek někde dřív?proč, tě vlastně honí?) Ano, jsem v nějakým obchůdku, já jí něco kradu, aha, utíkám před ním, ona je vlastně on, brání si majetek, aha, dohání mne, praští mne šutrem do hlavy, jsem mrtvej, jsem nad tělem, skáču po lidech, jsem u ní a konec. Je mi to trapný, já jsem jí ukradl věci, proto mne ublížila. Je mi to líto. Prosím odpusť mi.
Celé toto sledovala i maminka klientky a začalo to všem dávat smysl. Vzájemně si odpustili a duši spolu s andělem jsem odvedla do světla.
Mamince se ulevilo, šla do těla, neměla strach z bolesti a děkovala.
Po tomto „sezení“ jsem vše řekla klientce, potvrdila nějaké výpovědi a nadále jsem sledovala stav maminky v nemocnici. Probudila se ještě ten den, dva dny měla ztrátu paměti, nepamatovala si zhruba 20 let, zjistili to podle fotek, koho si pamatuje a koho ne. Měla problémy s mluvením. První co mne napadlo, že má otok na hlavě, který tlačí na spojení. Myslela, že ještě bude potřeba tedy něco udělat, ale ve chvíli kdy jsem se domluvila s klientkou, že to budem dělat přes ni, mi dala vědět, že maminka se probudila, vše si pamatovala a je na tom dobře. Doktoři tvrdí, že je to zázrak, aby se takhle někdo rychle uzdravoval. Během asi týdne. Fyzicky je na tom dobře, všechno se rychle hojí. Teď je na normálním pokoji, aby ji sledovali.
http://regrese.blogspot.cz/

Napsat komentář